כל בית עסק שמכבד את עצמו, מבין דבר אחד בעולם השיווק והפרסום – אפילו כיום, בתוך תקופה שבה פרסום דיגיטלי הולך וצובר תאוצה, לא ניתן להתעלם לגמרי מהחשיבות של פרסום מסורתי כפי שאנו מכירים אותו. ראשית, מפני שישנם לא מעט ישראלים שלא משתמשים ברשת האינטרנט ועדיין צורכים פרסום בערוצים מסורתיים. ושנית, מפני שזו היא דרך טובה ונוחה להעביר מסרים. ולכן, לקוחות רבים של הצוות המקצועי של חברת דפוס המשרד – פתרונות דפוס, עיצוב ומיתוג, עדיין בוחרים להשקיע משאבים בתהליכי עיצוב פלייר. כך, אנו מלווים את הלקוחות כל הדרך ליצירת פליירים מוכרים ומעניינים שיכולים להעלות את הביקוש למוצרים ושירותים של חברות רבות.
איך נראה תהליך העבודה על עיצוב פלייר עסקי?
רגע לפני שאתם רוכשים פלייר, חשוב להבין איך נראה תהליך עבודה על עיצוב פלייר עסקי. הצוות שלנו, מחלק את תהליך העבודה לארבעה שלבי מפתח חיוניים, והם:
- איסוף פרטי המידע – זו היא אולי המשימה הכי חשובה שאתם יכולים לבצע. כדי להדפיס פלייר איכותי, אתם צריכים להבין מה אתם רוצים לפרסם. במקום לבזבז את הזמן ולעצב פלייר לא רלוונטי, אנו נבקש מכם ליצור פירוט מקצועי אודות כל המידע הכי חשוב שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם במעמד קריאת הפלייר. כך, יהיה לכם הרבה יותר קל להיות ממוקדי מטרה ולנצל בצורה מושלמת את שטח הפרסום שלכם.
- יצירת פריסת עמוד – על מנת שלא להעמיס במידע או לפגוע ביעילות של הפלייר, תהליך עיצוב פלייר מקצועי כולל עימוד מסודר וברור של כל הפרמטרים.
- דוגמיות ראשוניות – אנשי העיצוב שלנו, יכינו לכם כמה סאמפלים (דוגמיות) של פליירים אפשריים, כבר בפגישות הראשונות שלכם. חלקם אף תוכלו להדפיס על מנת לראות מה היא איכות ההדפסה ומה היא שביעות הרצון שלכם מהמוצר הסופי. רק לאחר שאתם מוצאים את הדוגמה המושלמת לכם, ניתן להתקדם לשלבים הבאים.
- הדפסה המונית – ברגע שיש לכם עיצוב מושלם של פלייר, אתם יכולים לבקש להדפיס את הפלייר בכמות העותקים הדרושה לכם. בעתיד, ניתן תמיד לבקש להדפיס עוד עותקים, אבל חשוב לבצע הערכה נכונה של כמויות ההדפסה הראשונית, כדי שלא תתקעו עם סטוק עצום של פליירים ללא שימוש.
מיומנות ואמינות – למוצר שילווה אתכם בתקופה הקרובה
היתרון הכי גדול של פנייה לעזרת צוות מעצים מקצועי, כמו הצוות של חברת דפוס המשרד, הוא היכולות למצוא פתרונות איכותיים ומיוחדים לכל צורך הדפסה. על אחת כמה וכמה בתהליך עיצוב פלייר, אשר יכול להשפיע על תנועת הלקוחות לעסק שלכם, לתקופה הקרובה.