חותמות לעסקים

חלק מאיתנו אולי עשויים לחשוב שהניהול של מערכות מקצועיות בבתי עסק ברחבי הארץ מבוסס כמעט באופן אוטומטי על מערכות ממוחשבות. זו היא תוצאה של עולם דיגיטלי, שכמעט כולנו חיים בו. אבל לא תמיד כל אנשי העסקים או מנהלי החברות השונים, מצליחים לבצע מעבר אבסולוטי לדיגיטל ויכולים להיפטר מהתנהלויות אנלוגיות שונות. אחת מהדוגמאות הכי טובות לנושא הזה היא הצורך לרכוש חותמות לעסקים, לטובת ניהול משרד תקין ולטובת תיעוד של מעבר כספים. כמעט כל בית עסק גדול צריך להחזיק חותמות לעסקים, ולכן חשוב לבחור את החותמות על בסיס ניסיון מקצועי ועל בסיס שירות ברמה הכי גבוהה שיש נקודה בעזרת הצוות המקצועי של חברת דפוס המשרד, תוכלו לבחור חותמות לעסקים שיתאימו בדיוק לאופן הפעילות של החברה שלכם.

איך לבחור חותמות לעסקים?

בשביל לבחור חותמות לעסקים ולרכוש חותמות שמתאימות בדיוק לכם, אתם צריכים לעשות את הכל על מנת להתייחס לחמשת הקטגוריות הבאות:

  1. גודל החותמת - האם מדובר על חותמת קטנה שבה יש צורך לציין את שם החברה ואת מספר החברה? או שאתם צריכים לרכוש חותמות גדולות יותר, עם מלל רב יותר או עם צורות לא שגרתיות ( למשל חותמת עגולה)? בדקו היטב מהו סוג החותמת הנחוץ לכם, ולפי בחרו את החותמת הנכונה לחברה.
  2. כמות המילים בחותמת - ככל שיש לכם יותר מידע שאתם צריכים להכניס, כך היצור של חותמות לעסקים הופך להיות מורכב יותר. אתם חייבים לבחור את זה יותר השירות שיצליח לעמוד בדרישות שלכם ולאפשר לכם לקבל את כל מספר המילים הדרוש בתוך חותמות לעסקים שלכם.
  3. איכות הגומי -גומי איכותי בתהליך היצור שלה חותמות לעסקים הוא כלי חשוב במיוחד עם השפעות על איכות החותמת לאורך שנים. ועל כן, אתם מעוניינים לבחור גומי ברמה גבוהה, בשביל להפוך חותמות גומי פשוטות אל חותמות לעסקים.
  4. איכות הדיו - ככל ואתם בוחרים דיו איכותי יותר, כך איכות החתימה תהיה גבוהה יותר וכך גם הנראות של החתימה תשמר למשך שנים ארוכות. כמו כן, חשוב לתת את הדעת על צבע החותמת אותו אתם מעוניינים לרכוש, ולהבטיח שיש לכם בדיוק את הצבע הדרוש לכם.
  5. עלות החותמת - אל תהססו לבחור חותמות לעסקים בעלויות נוחות, אשר מתאימות לתקציב של החברה שלכם. אחרת אתם תמצאו את עצמכם בבעיה קשה.
חותמת מושלמת שמגיעה עד אליכם

בשלב זה, על מנת לרכוש חותמות לעסקים ולהצליח להתמודד עם כל אתגר, אתם צריכים לפנות לעזרת והמקצועית של איש ייצור מומחה בתחום. רק בעזרת אנשי הצוות המקצועיים של חברת דפוס המשרד, ניתן להתחיל בעבודה על ייצור חותמות לעסקים, כבר מהשלבים הראשונים של תכנון החותמת ועיצוב החותמת. אנחנו נעזור לכם להגשים כל חלום ולאפשר לעצמכם את המוצרים הנכונים ביותר לחברה שלכם.

איך ממשיכים מכאן? שלבי העבודה בפרויקט מושלם

1.
הגדרות והתאמות למוצר
רגע לפני שמתחילים לעבוד על הפרויקט, אנחנו נשב לשיחת תיאום כוונות וציפיות. בשיחה זו אנו נרצה לדעת מה הן הדרישות שלכם מהפרויקט, מה הוא המוצר האידיאלי עליו אתם חולמים והאם יש לכם תקציב מוגבל לעבודה. כמו כן, אנו נציג לכם כמה וכמה דוגמאות למוצרים דומים מהקטלוג שלנו, בשביל שתוכלו להתחיל לחשוב על סגנון העיצוב הייחודי של המוצר שלכם.
2.
יצירת עיצוב מוצר
כשיש לנו ידע נרחב מספיק בנוגע לסוג המוצר אותו אתם רוצים לקבל, אפשר לצלול עמוק יותר לפרטים. בשלב זה אנחנו נעשה את כל המאמצים, בעזרת אנשי צוות מיומנים בתחום העיצוב, בשביל להפיח חיים במוצר שלכם. אחר מתבנית עבודה ראשונית וכלה ב התאמה של סוג הכתם ופונטים איתם אתם רוצים לקבל את המוצר. בסופו של יום, תהיה לכם דוגמה ראשונית של מוצר ממנה ניתן להמשיך לשלבים הבאים.
3.
סקיצה ראשונית
כעת משתלבות גם המילים אותן אתם רוצים להדפיס על המוצר. אנו נבקש מכם לקבל דוגמא לטקסט או לכותרת שאתם מעוניינים להכניס לתוך התבנית של המוצר שלכם. ובין רגע תוכלו לראות את המוצר קורם עור וגידים, ולהחזיק ביד את הסקיצה הראשונית. במקרה הצורך ניתן לבצע הגהה והטמעה של שינויים ותיקונים קריטיים, להרכב המוצר או לתבנית אותה יצרתם. וכך אתם בעצם מסיימים את תהליך ההקמה של המוצר, בלב שלם ובטוח.
4.
הדפסה המונית
ברגע שאתם נותנים לנו את האישור הסופי, כשאתם מרוצים לגמרי מהתוצאה של הסקיצה העדכנית ביותר, מתחיל החלק הכי כיפי בעבודה – ההדפסה. בשלב זה אנחנו מוציאים את כל היכולות הטכניות שיש ברשותנו ומאפשרים לכם לקבל את המוצר הסופי שחלמתם עליו, במהירות האספקה האפשרית. כל זאת כמובן, מבלי לוותר על איכות ההדפסה הטובה ביותר שניתן לקבל.

קבלו הצעה משתלמת

חייגו 03-6132020 או השאירו את פרטיכם ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
שם הוא שדה חובה
טלפון הוא שדה חובה
כתובת אימייל שהזנת אינה תקינה
צרו קשר